- פרינטפיקס
- פליירים
- דוגמאות של פליירים
- פליירים לקוסמטיקאיות
פליירים לקוסמטיקאיות
מדוע חשוב לקוסמטיקאיות להיעזר בפליירים?
ובכן, אנו למעשה דנים כאן בשאלה אסטרטגית-שיווקית. אולם ניתן לומר בבירור כי שיווק באמצעות פלייר בתחום הקוסמטיקה עובד, לא משנה כיצד נהפוך את זה. אך לפני הכל, נשאל את עצמנו כיצד לקוחותינו מגיעים ומגיעות אלינו נכון לרגע זה, ברוב המקרים התשובה תהיה - מפה לאוזן. ואכן, הלקוחות הטובים ביותר אשר יהפכו ללקוחות קבועים הינם לקוחות אשר מגיעים מפה לאוזן, אבל כיצד מגיעים בכלל למצב כזה? שהרי על מנת שישמעו עלינו מלקוחות, צריך קודם כל להשיג אותם. ניתן לומר שמדובר בסוג של "ביצה ותרנגולת", ולכן נעשה מעט סדר בבלגן:
- מטרה ראשונה: להגיע לכמה שיותר קהל יעד.
- מטרה שניה: לגרום לאותם לקוחות לבקר אצלינו ולקבל מאיתנו שירות.
- מטרה שלישית: לעשות עבודה מדהימה, ולגרום ללקוחות להמליץ עלינו.
כשנשיג את שלושת המטרות הללו, נדע בוודאות שעלינו שלב ברמה העסקית. הרי לא חסרות דוגמאות לקוסמטיקאיות שמצליחות מאוד ברמה העסקית, אבל מבחינת התוצר שהן מספקות ללקוחותיהן ניתן לראות כי את לא פחות טובה מהן בבניית ציפורניים או כל דבר אחר, ואף יכול להיות שיש באמתחתך יותר צבעים וחומרים איכותיים, אז למה רוב הלקוחות אצלה ולא אצלך? הסיבה לכך פשוטה - לא נחשפת מספיק, וטרם הצלחת להגיע לאוזניהם ועיניהם. באמצעות חלוקת פליירים תצליחי להגיע לכמה שיותר אנשים, השתדלי לחלק אותם באזור הקליניקה שלך ובכך תגדילי את הסיכויים להגיע לקהל יעד רלוונטי. אחרי שהלקוחות יגיעו, המשימה הופכת קלה מבחינתך - עשי את עבודתך נאמנה, ומכאן השמועה תעבור מפה לאוזן, ואט אט יצברו לקוחות קבועים נוספים.
בונות ציפורניים? הזמינו פליירים כעת!
ככלל, ניתן לומר כי כל העוסק ועוסקת במלאכת היופי והטיפוח נעזרים במאפיינים מיתוגיים יחסית דומים. הצבעים הפופולרים בענף זה הם כל גווני האדום/ורוד, לבן, שחור, וצבעי פסטל וקרם. אלו גם בהחלט הצבעים שאנו נמליץ לך להשתמש בהם, ואף כדאי לעיין במדור הפליירים על מנת לקרוא על דגשים חשובים בטרם תתחילו במלאכת ההרכבה וייצור בהדפסה. במעלה העמוד ניתן לראות דוגמאות לפליירים לבניית ציפורניים, אולם אם הינך לא מסופקת מהדוגמאות מומלץ שתצרי קשר עם המוקד הטלפוני של פרינטפיקס, אשר יתאם לך בית דפוס זול ויוכל לספק לך המון דוגמאות נוספות בהתאם לטעמך האישי.