מחפש בית דפוס? קבל עד 3 הצעות מחיר והשווה מחירים!

כרטיסי ביקור לקוסמטיקאיות

בתור אחת שמתעסקת באסתטיקה וקוסמטיקה, מי כמוך וודאי מבינה את חשיבותן. האסתטיקה והקוסמטיקה בכרטיסי ביקור חשובה לא פחות - דאגי כי את מזמינה כרטיסים מעוצבים אשר משדרים את המסר אותו העסק שלך רוצה להעביר ללקוחתייך. ככלל, לכל בעל עסק באשר הוא קיים הצורך הפרסומי והשיווקי, ובפרט אם עיקר העבודה שלו זורמת דרך המלצות. בהתאם לזאת, כרטיסי ביקור הינם בגדר חובה לכל מי שעוסק בקוסמטיקה, החל ממאפרת וכלה בעוסקות בבניית ציפורניים, ועדיף שהדפסתם ואף עיצובם ייעשה בידי מקצוענים בתחום. בדיוק כפי שבעת עבודתך השאיפה היא למצויינת ומקצועיות, כך גם עלייך לשווק את עצמך.

דוגמאות מעוצבות:

כרטיס ביקור קוסמטיקאיתצד אחורי כרטיס ביקור לקוסמטיקאית
דוגמה לכרטיס ביקור קוסמטיקאיתכרטיס לקוסמטיקאית צד קדמי

 

 
כפי שניתן לראות בדוגמאות מעלה, עיצוב הכרטיס מבוסס על גריד הצבעים של הלוגו שלכם. ולכן, קחו בחשבון כי אם אין בידכם לוגו לעסק, חשוב להמציא כזה אצל מעצב גרפי בטרם תיגשו למלאכת הדפסת כרטיסי הביקור. במקרים רבים, יהיו בתי דפוס אשר יוכלו להציע לכם גם עיצוב לוגו לעסק, ובכך תוכלו לעטוף את הכל באמצעות בית עסק אחד. 
 
למרות האמור, אנו ממליצים בחום לגשת קודם כל למעצב אשר יעזור לכם למתג את העסק שלכם בצורה הנכונה ביותר, ואף רצוי שגם ידאג לעיצוב כרטיסי הביקור שלכם, ואתם מצידכם רק צריכים לגשת לבית דפוס ולהוציא את ההזמנה לפועל.
 
אם אין ברצונכם להשקיע כסף רב, ואתם מכירים מישהו אשר מכיר את מלאכת העיצוב הגרפי, באפשרותכם לקבל השראה מהדוגמאות המופיעות מעלה ולעצב בעצמכם. על כל מקרה שלא יהיה, מומלץ לבדוק את העלויות בהדפסת הכרטיסים במחירון שלנו. 

חשיבותו של כרטיס ביקור מעוצב לקוסמטיקאית

אם טרם עוצב הכרטיס מומלץ לעיין בעמוד כרטיסי הביקור שלנו לקבלת המלצות אודות המידות והדרכים הנכונות לעשות זאת בחכמה, לחצו כאן למעבר לטיפים. במידה וכבר קיים קובץ גרפי, צרו עמנו קשר לקבלת הצעות מחיר משתלמות להדפסה וייצור. בטרם הדפסת כרטיס ביקור לקוסמטיקאית חשוב לשים דגש על הפן העיצובי שלו. בתור מי שמתעסקת באסטתיקה, חשוב לשדר זאת בכל אמצעי מיתוגי אשר נדפיס ונעצב לעסק. הרי, אנו יודעים להגיד מי קהל היעד שלנו, במקרה זה לקהל הלקוחות הפוטנציאלים שלנו היופי נמצא במקום הראשון, כרטיס ביקור מזמין יותר ויפה יותר יזמין קהל רב יותר להתעניין, להפוך לליד, ובסופו של דבר גם ללקוח מרוצה.