מחפש בית דפוס? קבל עד 3 הצעות מחיר והשווה מחירים!

פליירים צבעוניים

מחפשים להזמין פליירים מקצועיים? פיקס! באמצעות אתרנו והמוקד הטלפוני הפעיל ברוב שעות היממה תוכלו להעביר לנו איזה פליירים אתם מחפשים להדפיס, ואנו נדאג לספק לכם נותני שירות אמינים, מקצועיים ומעל הכל קרובים למקום מגוריכם אשר ישמחו לספק לכם מספר הצעות משתלמות וזולות במיוחד. בד בבד, ייתאפשר לכם לבצע השוואות בין ההצעות השונות ובכך תוכלו אף לחסוך הרבה מאוד כסף. אל תהססו, חייגו אלינו כעת ואנו לרשותכם!


דוגמה לפלייר צבעוני (לחץ כאן לעוד):

פלייר לרכישת סוכות

צבעים מומלצים לפליירים ומוצרי פרסום

כאמור, לכל צבע יש את ההשפעה שלו בצד הלקוח, על כן חשוב מאוד לבחור את הצבעוניות בקפידה רבה. מתבלטים כיצד לעשות זאת נכון? להלן המסרים אותם מעבירים הצבעים המומלצים למוצרי הפרסום שלנו, הפיקו מהם את המירב!

  • אדום - אין ספק כי זה הצבע הבולט ביותר, הוא אינטנסיבי ומעורר רגשות באופן כמעט מידי. משדר עוצמה, נועזות, ובמקרים מסויימים גם תוקפנות. הוא מתקשר לאנרגיות, חום, כוחניות, אזהרה, סכנה, הפחתה, ועוד. הוא בשימוש רב במצורי פרסום מכיוון שהוא מיד תופס את עיני הלקוחות, ובנוסף הוכח כי מחירים אשר נכתבים באדום נתפסים בתודעת הלקוח כאלו הם לאחר הנחה, או הפחתה, גם אם הם אינם כאלה. 
  • כחול - כשהוא מופיע על גבי פליירים או מוצרים דומים אחרים, צבע זה משדר בעיקר אמינות, ביטחון ורוגע. מדובר בצבע סמכותי במיוחד, ומופיע בדרך כלל על מיתוג של מוסדות ממשלתיים או עמותות. ניתן לומר שהוא הצבע האהוב ביותר והוא מומלץ לשימוש.
  • כתום - צבע שכולו אנרגיה, חדשנות, ומעורר תשומת לב רבה. בניגוד לאדום, הוא אינו מעורר חשד או תקופנות כלל, אולם נועז לא פחות. מדובר בגוון נפלא בעיקר לעסקים הקשורים לעולם ההייטק. 
  • שחור - אלגנטי, נקי, פשוט. מומלץ להשתמש בו בעיקר לטקסט על פני הפלייר ולא כרקע (אלא אם מדובר בפרסום מסיבות או אירועים למיניהם). 
  • לבן - ניטרלי, משתמשים בו ב-100% מכל מוצרי הפרסום לפחות קצת, מצוין כרקע משולב ומשדר שלווה. 

היתרונות של צבעוניות נכונה

לא בכדי בעלי עסקים רבים מדפיסים פלייר מסוג זה, שהרי ידוע פליירים רבים מושלכים לפח מבלי שהלקוח אפילו ירפרף בהם. וכאן נשאלת השאלה - כיצד אני גורם ללקוח להקדיש מספר שניות לפלייר ולא יזרוק אותו מייד? ובכן, אחת התשובה לשאלה זו היא צבעוניות נכונה. בעת עיצוב הפלייר, ניתן דגש מרכזי בבחירת הצבעים שלו. נחשוב מה נרצה שהמוצר ישדר, ומעבר לכך נחשוב כיצד נשתמש באלמנטים הגרפים שלו על מנת למשוך את עיניו של הלקוח ולהסב את תשומת ליבו לכתוב ולמצויר. לצבע השפעות פסיכולוגיות, שימוש מקצועי ובחירה קפדנית שלו יכול להשפיע על הלקוח עד לרמת רכישה. למעשה, ניתן לומר כי עובר קו דק מאוד המפריד בין זריקת הפלייר לאשפה, ולבין ליד, או אפילו לקוח משלם.