מחפש בית דפוס? קבל עד 3 הצעות מחיר והשווה מחירים!

בתי דפוס בבאר יעקב

זו לא חוכמה למצוא בית דפוס בבאר יעקב כי יש לא מעט כאלה באופן כללי ברחבי הארץ. אבל אם אתם מחפשים בתי דפוס מומלצים בבאר יעקב עם תיקי עבודות ורשימות של המלצות מלקוחות הגעתם למקום הנכון. בין אם מדובר בהדפסת חשבוניות פליירים כרטיסי ביקור ומדבקות המשיכו לקרוא כאן כדי לדייק ולהוזיל את השירות.

איך לבחור בית דפוס מומלץ בבאר יעקב - פרינטפיקס!

פרינטפיקס הוא אתר השוואת מחירי עבודות דפוס בבאר יעקב דרכו תוכלו לעשות השוואת מחירים בין בתי דפוס מומלצים ולבחור את האפשרות המתאימה ביותר לכם לסוג הפרויקט והאופי שלו וכמובן בהתאם לתקציב.

 

כאן באתר פרינטפיקס תוכלו למצוא מחירון עבודות דפוס, מידע על סוגי העבודות אשר בתי דפוס מבצעים, המלצות על בתי דפוס שונים ועוד.

 

בתי דפוס בבאר יעקב

דוגמאות מתוך מחירון עבודות דפוס בבאר יעקב

באופן כללי מחירון עבודות דפוס בבאר יעקב משתנה בהתאם לסוג העבודה והכמות המבוקשת של המוצרים המודפסים. להלן מחירים ממוצעים עבור מספר סוגים של עבודות דפוס:

  • הדפסת מדבקות בבאר יעקב: מדבקות עגולות (200 יחידות): בין 150 ל-170 ₪.

  • מדבקות נייר (100 יחידות בגודל 5X8): כ-135 ₪.

  • הדפסת פליירים בבאר יעקב: פליירים צבעוניים גדולים (A4) - צד אחד: להדפסת 1000 יחידות של פליירים על נייר כרומו, כולל עיצוב גרפי תשלמו בין 500 ל-650 ש"ח.

  • פליירים צבעוניים גדולים (A4) - דו צדדי: עבור 1000 פליירים באיכות גבוהה המודפסים על נייר כרומו עם עיצוב גרפי משני הצדדים העלות תהיה בין 500 ל-1000 ש"ח.

  • הדפסת חשבוניות בבאר יעקב: כ-30 עד 40 ₪ לפנקס.

 

מחיר ממוצע להדפסת חשבוניות בבאר יעקב (לפנקס)

מחיר ממוצע להדפסת חשבוניות בבאר יעקב (לפנקס): 35 ₪

טווח מחיר גבוה 40 ₪

טווח מחיר נמוך 30 ₪


המחיר אומת המחיר נבדק לאחרונה בחודש ספטמבר בשנת 2024.

טיפים להוזלת עלויות בית דפוס בבאר יעקב

בין אם אתם צריכים הדפסת הזמנות בבאר יעקב, מדבקות, פליירים או כל עבודת דפוס אחרת, הנה מס' דרכים שיכולות לעזור לכם לחסוך בכיס:

  • השוואת מחירים: השתמשו באתר פרינטפיקס כדי להשוות מחירים בין בתי דפוס שונים ולקבל לפחות שלוש הצעות מחיר.

  • ריכוז עבודות דפוס: אם יש לכם מספר עבודות דפוס נסו לרכז את כולן בבית דפוס אחד. ריכוז העבודה יכול להוזיל את העלות הכוללת פר עבודה.

  • הזמנות מראש: הזמנות מראש ומסגרת זמן גמישה מבחינת הביצוע זה משהו שיכול להוזיל את העלויות מכיוון שבית הדפוס יהיה מסוגל בצורה הזאת לתכנן את העבודה בצורה נכונה לו.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 052-5569635

צריך שירותי גרפיקה עבור הדפסת כרטיסי ביקור בבאר יעקב?

אכן כן שירותי גרפיקה יכולים להיות כלי נהדר עבור יצירת כרטיסי ביקור שמסוגלים "למגנט" את מי שמתבוננים בהם. כאשר לקוחות פוטנציאליים מקבלים לידיהם את כרטיס הביקור שלכם הם מתרשמים ממנו מאוד מהר מה שמוביל להחלטה האם להשליכו לפח או להכניסו לארנק.

 

לכן שירותי גרפיקה הם משהו שבהחלט כדאי לשקול לחיוב כדי ליצור את הכרטיס הנכון. קחו בחשבון עלויות גרפיקה אינן כלולות בתמחור עבודות דפוס אלא אם סוגרים על כך מראש מול בית הדפוס.