מחפש בית דפוס? קבל עד 3 הצעות מחיר והשווה מחירים!

הדפסת ספרים בפתח תקווה

כאשר אתם בחיפושים אחרי בית דפוס להדפסת ספר בפתח תקווה, יש לקחת בחשבון לא רק מחירי עבודות דפוס אלא גם את איכות העבודה שלבסוף מתקבלת. באתר פרינטפיקס מבצעים סקר שוק מקיף, ככה שניתן להיות סמוכים ובטוחים כי בית הדפוס שמוצאים הוא המקום הנכון.

כל בית דפוס מתאים להדפסת ספר בפתח תקווה?

לא, לא כל בית דפוס מציע את השירות של הדפסת ספרים. בית דפוס להדפסת ספר בפתח תקווה צריך להחזיק מכונות דפוס ייעודיות עבור סוג העבודה הזאת, אחרת העבודה המתקבלת לא עולה בקנה אחד עם ציפיות הלקוחות באופן כללי.


כאשר אתם מאתרים בית דפוס בפתח תקווה דרך פרינטפיקס, השתדלו תמיד לציין את מהות הפנייה שלכם. אם יש לכם רצון להדפיס ספר מסוג מאוד מסוים, כדאי לציין זאת כדי שתוכלו לקבל את הצעות המחירים הרלוונטיות ביותר.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 052-5569635

מהו מחיר הדפסת ספרים בפתח תקווה?

בעוד כי מחיר הדפסת ספרים בפתח תקווה משתנה בית בתי דפוס שונים, כאן באתר פרינטפיקס תוכלו למצוא מחירון דפוס מקיף.


כדי להתחיל סקר שוק בצורה נכונה, נעבור על כמה דוגמאות מחירי עבודות דפוס ספרים בפ"ת:

  • כריכה רכה: כ-10 – 13 ₪ ליחידה עבור הדפסת ספר של 60 עמודים.

  • כריכה קשה: כ-25 – 33 ₪ לספר במקרה של הדפסת ספר 200 עמודים.

  • כריכת קרטון: כ-20 – 25 ₪ בגין הדפסת ספר צבעוני.

יש לציין, המחירים לעיל משקפים מצבים בהם הלקוחות מעוניינים להדפיס כמות מסוימת של ספרים. עבור הדפסת ספר בודד, המחירים אחרים וכן בדרך כלל גבוהים יותר מאשר המצוין כאן.


מחיר ממוצע להדפסת ספר (200 עמודים) כריכה קשה בפ''ת

מחיר ממוצע להדפסת ספר (200 עמודים) כריכה קשה בפ''ת: 29 ₪

טווח מחיר גבוה 33 ₪

טווח מחיר נמוך 25 ₪

הדפסת ספרים בכמויות קטנות בפ"ת – מה לבדוק?

אם אתם צריכים הדפסת ספרים בכמויות קטנות בפתח תקווה, עליכם לבדוק כמה דברים אשר ישליכו ישירות על איכות העבודה שבסוף תקבל ע"י בית הדפוס, כגון:

  • סוג נייר: לכל סוג נייר יש את היתרונות והחסרונות שלו, מה שכמובן משליך ישירות לא רק על האיכות של הספר אלא גם על המחיר של ההדפסה.
     

  • אפשרויות של גימור: בין אם מדובר על ציפוי הכריכה, סוגים של הטבעות שונות, חיתוכים וכו', חשוב לבדוק מה בית הדפוס מציע לכם.
     

  • שירות: חלק לא קטן מהאנשים אשר מעוניינים להדפיס ספרים עושים את זה מתוך איזשהו חלום או כמיהה חזקה, כמו גם לצרכים עסקיים. לכן חשוב לוודא כי ניתן לקבל שירות או אפילו ליווי אישי מאת צוות בית הדפוס.
     

הדפסת ספרים בפתח תקווה

הדפסת ספרים בפתח תקווה – כריכה רכה או קשה?

במילים פשוטות, זה מאוד תלוי בצרכים שלכם. הדפסת ספרים בפתח תקווה אפשרית בסוגים שונים של כריכות, כאשר כריכות רכות בדרך כלל יותר מתאימות עבור ספרים קצרים או ספרי ילדים.


אם מדובר על ספר של 200 – 400 עמודים ואפילו יותר, כמובן שיהיה צורך ליצור כריכה קשה שתוכל באמת לכרוך את המשקל של כל הדפים האלה. אגב, ככה גם רלוונטי לגבי ספרי תמונות. הם יותר כבדים, לכן מצריכים כריכה קשה בד"כ.