מחפש בית דפוס? קבלו עד 3 הצעות מחיר והשווה מחירים!

פליירים למסיבות

אחת הדרכים הנפוצות והמקובלות ביותר להפיץ את השמועה בנוגע למסיבה שאנו מיחצנים או מפיקים היא כמובן חלוקת פליירים, עוד מימי המועדונים הישנים של שנות ה-90 של תל אביב כמו הקולוסיאום, אנשי הלילה והבילויים היו נוהגים להשקיע רבות בעיצוב פלייר למסיבה המתרחשת בקרוב. לרוב, מדובר בהכנה של כשבועיים לפני, כאשר הם דואגים לעיצוב והדפסת הפליירים במשך שלושה ימים לערך, ובשאר הימים היו דואגים לחלוקתם.

גם בימינו אנו, בעידן שבו האינטרנט והפייסבוק מהווים את הגורם המרכזי לשיווק ויח"צ בעולם האירועים והמסיבות, ברור לכולם כי על מנת להפיץ את הבשורה בצורה הטובה ביותר נדרש לפעול בכל החזיתות, והחזית העיקרית היא כאמור באמצעות פלייר. אולם, למצוא מעצב ובית דפוס מקצועיים, וגם לקבל מחיר זול ליד הבית זו לא משימה פשוטה, ובדיוק לשם כך פרינטפיקס הוקמה. כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר, ואנו באופן מהיר נחבר אתכם לכמה בתי דפוס, אשר מתמחים במוצר שאתם נדרשים לו, ונמצאים קרוב לבית. לאחר שתקבלו הצעות מחיר מכולם, תוכלו לבצע השוואה ולראות מי הכי משתלם לכם, בכך גם תחסכו זמן רב, גם תקבלו מראש את האופציות הטובות ביותר שישנן עבורכם, וגם תוכלו לחסוך כסף רב. 

דוגמאות לפליירים למסיבה

דוגמאות של פלייאריםדוגמה למסיבה

מסיבות חג

אין ספק שאנו ברוכים בחגים רבים, וכשמדובר בחגי ישראל זו בהחלט סיבה למסיבה. אנשים רבים ובעיקר חברות נוהגות לארגן ולהרים הפקה של מסיבת פורים, זה החג שבו מתקיימות הכי הרבה מסיבות מבין כל המועדים שישנם. במקום השני מככב חג החנוכה, גם לו מרימים אירוע אולם בדרך כלל קצת פחות נוצץ, ובדרך כלל מסתכם בהזמנת סופגניות לבית העסק או למשרדי החברה, והרמת כוסית באופן סמלי.

מעבר לכך שניתן לראות הפקות בסגנון דומה גם בגני ילדים, אולם הפקות אלה בנויות קצת אחרת ובאווירה מעט שונה, ולכן ממולץ להיכנס לפליירים לגן ילדים על מנת לראות כיצד לעצב נכון גם את הפלייר. כשמדובר בהפקה יותר גדולה, בין אם זו הפקה של בליינים ואנשי לילה, ובין אם מדובר במסיבה לילית של חברה, רצוי גם במקרים אלה להפיק ולהדפיס פליירים מקצועיים למסיבת חג. נוסיף ונדגיש כי אם בפלייר למסיבה רגילה אנו משקיעים בעיצוב, אזי שאדרבא במסיבת חג - העיצוב כאן הינו חלק מהותי ומרכזי בהצלחה האירוע. 
 

דוגמה של מסיבת חנוכה

מרכיבים קריטיים לפלייר מסיבות מוצלח

הטבלה מציגה את המרכיבים ההכרחיים שצריכים להופיע בכל פלייר למסיבה – כדי למשוך קהל, להעביר את המסר במהירות ולהניע לפעולה ברורה.

 

מרכיב חובה למה זה חשוב טיפ להבלטה
שם האירוע יוצר זהות וזכירות מיידית להציג בפונט גדול ואפקט גרפי דינמי
תאריך ושעה מידע קריטי לתכנון ולזמינות המשתתפים להשתמש בצבע מנוגד לרקע, להציב במיקום עליון או תחתון ברור
מיקום האירוע מסייע בקבלת החלטה להשתתף לציין כתובת מלאה + שם מקום מוכר (אפשר גם QR למפה)
DJ / מופע מרכזי מגביר עניין ויוצר "פיתוי" להוסיף תמונה או לוגו של האמן, אם אפשר
מחיר וכרטיסים מידע פרקטי שנותן ודאות לציין האם הכניסה חופשית או בתשלום, ולצרף קישור לרכישה
Dress Code / גיל מינימלי מציב ציפיות מראש ומונע אי נעימות להבליט את זה בקטגוריה ברורה (לדוגמה: +18, קוד לבוש לבן)
פרטי קשר / הרשמה הדרך להניע לפעולה לכלול טלפון, אינסטגרם, לינק או QR להרשמה/פרטים