מחפש בית דפוס? קבלו עד 3 הצעות מחיר והשווה מחירים!

פליירים לגן ילדים

בכל הנוגע לגני ילדים, משפחתונים או מעונים, ידוע כי שיטת הפליירים - עובדת. הסיבה לכך פשוטה, על מנת שילדים יגיעו אלינו לגן, אנו צריכים להגיע להוריהם המסורים, והם למעשה קהל היעד שלנו. בניגוד לשיווק דיגיטלי, ברור כי האנשים אשר יחשפו לפליירים הינם אנשים בוגרים, ולא בני נוער. הסיבה הנוספת לכך שזו שיטת הפרסום הטובה ביותר עבורכם, היא הלוקאליות - אנו לא רק פונים לקהל יעד ספציפי מבחינת סטטוס אישי וגיל, אלא גם לפי מקום מגורים. הילדים אשר יגיעו לגן שלנו יגיעו מבתי אב אשר נמצאים בקרבת מקום, במרחק מאות מטרים ספורים או לכל היותר מאותה העיר. לכן, אנו יודעים מראש כי חלוקת הפליירים תהיה אפקטיבית, מכיוון שהפצתה תתבצע אך ורק בעיר שבו נמצא הגן.
 
הזמיני כעת מפרינפיקס ותהני משירות השוואת מחירים לחיסכון ענק במחיר!
מחירי פליירים ממוצעים ניתן לראות במחירון הפליירים שלנו

 

דוגמאות של פליירים לגן ילדים

דוגמא של פלייר לישראל

הזמינו פליירים לגני ילדים בזול

אין סיבה להפוך כל אלמנט שיווקי או פרסומי לעסק יקר, אין צורך לחשוב עשרות פעמים האם כדאי לבצע את המהלך או לא. פשוט עשו את זה! באמצעות השירות המתקדם שלנו תוכלו לקבל את המענה הטוב ביותר לצרכים שלכם. אנו נספק לכם בתי דפוס דיגטלים אשר נמצאים באיזור מגוריכם או באזור גן הילדים שבבעלותכם, והם יגישו לכם הצעות מחיר משתלמות. באמצעות קבלת כמה הצעות, תוכלו להשוות ולהגיע להחלטה הנכונה והכדאית ביותר עבורכם. חייגו אלינו ותחסכו זמן, כסף, ותרוויחו פליירים איכותיים ושקט נפשי. 

מרכיבים חיוניים בפלייר לגני ילדים

הטבלה מסכמת את המרכיבים המרכזיים שחשוב להכניס לפלייר שיווקי לגני ילדים – כדי למשוך תשומת לב, לבנות אמון ולהניע הורים ליצירת קשר או ביקור.

 

מרכיב בפלייר למה הוא חשוב טיפ לעיצוב והצגה
שם הגן והלוגו יוצר זיהוי מיידי ובונה מיתוג למקם בראש הפלייר בגודל בולט ובצבעי המותג
גילאי הילדים מאפשר סינון מיידי של קהל היעד לציין בבירור: מגיל... ועד גיל...
כתובת ומיקום עוזר להורים להבין אם הגן רלוונטי גיאוגרפית אפשר לצרף מפה קטנה או סימון אזור בולט
שעות פעילות קריטי לתיאום עם סדר היום של ההורים לציין ימים, שעות, אפשרות לצהרון אם יש
גישה חינוכית מאפשר להורה להבין את האופי הפדגוגי של הגן לנסח במשפט קצר (לדוגמה: גן בגישה אנתרופוסופית)
היתרונות המרכזיים בידול מהמתחרים – מתקנים, צוות, חוגים להציג 3–5 נקודות קצרות ובולטים גרפית
פרטי קשר מניע לפעולה – טלפון, אתר, קישור לרישום לוודא שהטלפון בולט, ועדיף להוסיף QR או קישור